nootttt noott!
Monday, August 29, 2011
Thursday, March 4, 2010
Update by Sya'ak Lee (5/3/2010)
Salam dan Hi!
Nampaknya dah bertahun aku tak tulis post baru untuk blog ni. Actually, aku pun confuse sama ada blog ni masih memiliki pengunjung ataupun tak...
Tapi, melihatkan Ctie yang masih bersemangat meng'post'kan N32 tersebut (w'pun beliau post lirik lagu jer), tapi aku rasa blog ni tak patut terbiar macam tu jer...ish3...
Result SPM akan keluar tak lama lagi dan aku doakan yang terbaik buat JeMouRianzz serta rakan2 yang lain.
Anyway, dalam post kali ni aku nak ingatkan mana2 JeMouRianzz atau calon2 SPM yang lain yang berminat untuk memohon masuk ke maktab perguruan sila cepat2 ke BSN dan beli no. pin then masuk ke laman web ni :-
http://apps.emoe.gov.my/kplspm/kplspm_jun_2010/index.cfm
Tarikh tutup permohonan : 28 Mac 2010
Satu lagi, permohonan UPU...
https://online.mohe.gov.my/upu/online1011/spm_f2/mohon.php
Tarikh tutup permohonan : 30 Mac 2010
Disebabkan oleh keadaan ekonomi yang agak teruk kebelakangan ni, pengambilan mungkin akan dikurangkan... Aku harap semua JeMourianzz dan rakan2 SHAMS yang lain akan berjaya mendapat keputusan yang cemerlang dan memperoleh tempat dimana2 pusat pengajian....
*grinning*
Apapun, tahniah kepada Ned yang masih lagi hidup kat UTP tu...
huhu...
Daa~
Wednesday, February 24, 2010
A WHOLE NEW WORLD
Shining, shimmering, splendid
Tell me, princess, now when did
You last let your heart decide?
I can open your eyes
Take you wonder by wonder
Over, sideways and under
On a magic carpet ride
A whole new world
A new fantastic point of view
No one to tell us no
Or where to go
Or say we're only dreaming
A whole new world
A dazzling place I never knew
But when I'm way up here
It's crystal clear
That now I'm in a whole new world with you
Now I'm in a whole new world with you
Unbelievable sights
Indescribable feeling
Soaring, tumbling, freewheeling
Through an endless diamond sky
A whole new world
Don't you dare close your eyes
A hundred thousand things to see
Hold your breath - it gets better
I'm like a shooting star
I've come so far
I can't go back to where I used to be
A whole new world
Every turn a surprise
With new horizons to pursue
Every moment red-letter
I'll chase them anywhere
There's time to spare
Let me share this whole new world with you
A whole new world
That's where we'll be
A thrilling chase
A wondrous place
For you and me
p/s : to all of you.... =)
Bila Diri Disayangi
Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut namamu
Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir
Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
Kembali dipandu
Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri
Friday, February 19, 2010
friendship cant be measured wtih anything in this world
Friday, December 18, 2009
Semuanya sudaa berakhir...
Sedey2...
Kepada Jemourianz yang terpilih utk PLKN, aku ucapkan selamat berjaya menempuhnye...hehe
dan.....
Buat semua kawan2, walaupun skol daa tamat, persahabatan kita tak kan ada titik noktah sebab kita akan sentiasa ada dalam hati memasing....
huhu...
P/S: Jiwang nguh!
Friday, November 13, 2009
video baru...
Akibat dari kebosanan yang teramat sewaktu mentari belum memunculkan diri, aku dah buat satu video utk korang 7 hari yang lalu...
Tiada apa yang korang boleh buat selain daripada...Enjoy!
Anyway, thanks to JeMourianz yang membantu mengemas dewan selapas majlis tadi...
Aku petik kate2 salah sorang JeMourianz ni... "Walaupun org kate geng kite jeng, Tp, time kerja kite wat..." Dan hatiku menyambung 'dop r mcm sesetengah org tu....'
Well, sape mkn cili, dia yang rasa pedas....
Wednesday, October 21, 2009
Wednesday, October 14, 2009
rayer 5 KUNYIT EMAS
slamat melihat la yerk...huhu..
Saturday, October 10, 2009
Jamuan Idulfitri 5 Baihaqi
Saturday, September 19, 2009
sempena aidilfitri.........
salam kemenangan dan kemaafan.....
sihat noh?
tak dak pa..saj0 chek nak tanyo khabaq...
esuk rayo kan?
baju ray0 hgpa da siap?
huhu..baju chek ad0 kat tkg jhit lg...
gnie,,,,,
smpena raye nie,ado la 1cdgan..
ape kte k0rg p0stkn gmbar raye k0rg d aidilftri..
gmbar kluarge r.......
k0rg juz edit mle p0st nie
pastu upl0ad gmbar k0rg.....
w0key?
Wednesday, September 16, 2009
trial spm09
smangat trex niru sapa amik c0pp0n pa...
p/s:jgn TIRU aksi nieh....
oyeay!!!! pluru kami da abes......
kumpulan nasyid jemour y djmput khas ntuk wat prsmbahan mse trial...
tajuk ye,,'aku p0hon padaMU~'
utuk mmastikan kmrduan s0re trex,c0pp0n kne jmpi srampah lu~huhu...
bakpe au wat tgn gitu..aku p0n xpaham, sendape la dy0rang nieh...
sape d0p p0se angkat tgn..!!
ish3,,bangga xp0se 2..:)!
undilah cl0n2 'gadis melayu'.......
taip 'PER0SAK DUNIA' dan hantarkan ke 2009
l0mpatan abes trial.... nad,mu ita sendape???
aiyak!ada gadis mlayu t'sesat plak..0rg l0mpat ye b'simpuh..
ish3,,sp0iler betul ar..ahaks!
rasa cam dah abis SPM la plak..huhu!
hepy semuanya~
kawan.......slamanya!!!
Saturday, September 12, 2009
selamat hari raya
hahaha.amik ak kasik kad raya segera.ngee~
jgn lupa pg smayang raya nnti ek,this 20th september okeh.;DD
lpas tu jmput dtg umah ak kalu rajin a.hahah.
lastly,SELAMAT HARI RAYA JEWMOUR AND SEMUA KWAN2 JEWMOUR!!
Saturday, September 5, 2009
colours sometimes determine your character
BROWN is to impersonate
PURPLE is having a sun rising
RED means pretty poison
YELLOW is under the body
BLACK in the midnight mass
ORANGE sounds like cheating
ColOURFUL of imagination
And
WHITE is rest in peace
___
Thursday, September 3, 2009
ukhwah...ayuh!!:)

- BAT 2
- BM 1&2
- PSI 1&2
- BI0 3
Sunday, August 23, 2009
hati-hati......
Sedar atau tidak sedar, pengaruh yahudi semakin menular. Mereka bukanlah berjuang semata-mata menggunakan senjata. Benar, teknologi senjata mereka sukar ditandingi masakan tidak sekitar Gaza penduduk Palestin merana hilangnya tempat berteduh. Namun ada satu senjata yang sukar kita tentangi. Ia tidaklah memerlukan jemaah ribuan tentera, namun ia memerlukan kekuatan diri sebagai benteng daripada keangkuhan Yahudi.
Perang Psikologi?
Itulah kaedah peperangan yang kini semakin menular ke seluruh dunia terutama negara Islam. Namun persoalan di sini bukan ingin penulis ulaskan tentang yahudi kerana terlalu panjang untuk dihuraikan siapakah yahudi yang sebenarnya.
Di sini penulis akan berkongsi dua situasi berkenaan tentang perang psikologi mereka.
Yang pertamanya penulis ucapkan terima kasih kepada Zharunis kerana beliau telah berkongsi ilmu untuk dijadikan sebagai renungan.
Baik, silat lihat URL blog penuliscth :
www.namaanda.blogspot.com
www.namaanda.blogpsot.com
Mereka telah mereka satu laman web tentang kitab penjelasan kitab Bible. Diperhalusi melalui perkataan blogspot kepada blogpsot.
Cuba anda buka www.apa2jer.blogpsot.com. Lihat apakah yang anda lihat?
Bijak mereka menggunakan teknologi sedia ada mengoncangkan akidah kita.
Situasi yang kedua berkenaan tentang satu peristiwa yang telah diceritakan oleh seorang sahabat.
Rujukan :http://www.myikhtiar.com/search?q=bible
>>>ak c0py org lain kate lak..
saya cuba beberapa blogspot yang tak wujud dan gantikan dengan blogpsot. nampaknya semua redirected ke site abundantbible.com. maybe dia dah beli domain blogpsot.com
targetnya mungkin orang-orang yang nak cari pasal islam di blogspot-blogspot, bila tersilap taip maka masuklah dia ke laman web abundantbible.com
>>>ak harap k0rg hati2 la ek....
Saturday, August 22, 2009
Pose Weyh!!!!
Thursday, August 20, 2009
..::pendusta; sedarlah~::..
Wednesday, August 19, 2009
ary nieh......
ari nie......hurm,,SEDIH!.. antre ari2 ak mls nk hadapi..
tekanan mningkat,,kkcewaan brganda..
sgguh ati ku da ltih mrasekn ksedihan....
YA ALLAH kuatkn ati ku...............................
1.bgang ngn wrge 5tirmizi.xprlu dpnajng kn,ak da b0hsan!!!!
2.tshirt tae.benci!!!!! dhle mhl,kcik!!!!!!!!!!!! nme ak slh eja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! by0k r ak xpuas ati sal bju nieh........
3.tenx kat teman2 ku.ari nie ak mkin knl spe k0rg y sbnar..tman saat epi p,lari saat sdih..xpe,,ak phm...ak da knl k0rg....tenx!!!
4.tenx kat shbat2 ku.sggup mnemani ak saat ak prlukan sk0ngan...syukut dpt brsahabat ngn k0rg....
ari y ltih n m00dy..
ak xnafi kn,,saat ak brsme shbat2,saat tu ksdihan ak mghilang..snyuman k0rg mrupekn mentari ak..tlg jgn tggalkan daku.jgn hilangkn mntari ak..................................
Friday, August 14, 2009
**baCe baEk2 eY..**
gheee..~~
...
'dy0rg' nie dikatakan gedikx,,buat2 ayu,,mencapub..!
p's0alannya....betulke??
0r 2 just pada pandangan mata kasar mereke,,tanpa siasatan yang t'perinci??
bukan melalui pandangan murni,,pandangan suci,,pandangan mata hati mereke...(ape la aku mlalut nie???:D)
kata mereke,,'dy0rg' nie suka tarik perhatian..
tapi pada hakikatnya,,'dy0rg' nie hanya dislubungi kekasaran..sarat dengan kebrutalan!!
s0,,apa nak dikata??ish3...
diam erti baik,,bising erti jahat....
nie ke mentaliti sekarang????bila nak ubah??
sedar x sebenarnye diam 2 lagi bahaya,,lagi bawa durjana??(spe mkn cili ye rs pds arr:p)
whatever ar,,kalau xsuka sudah~
asal 'dy0rg' nie bahagia cukup ar,,
apa susah,,butakan mata,,pekakkan telinga..haha
asal 'dy0rg' gembira,,itu yang t'hebat!!!
...
>>hak baik,, ambik ar....hak x,,just ign0re..ehehe!!
>>bkn npe2 pun ey,,sje nk p0st smthin..ngah b0san
>> ~peace,,n0 war;)~
>>LETIH SAYA EDIT..BAHASA BAKU PUNYA NIE..BACA SEMUA YE!:p
*kakisilang*


