Thursday, March 4, 2010

Update by Sya'ak Lee (5/3/2010)


Salam dan Hi!

Nampaknya dah bertahun aku tak tulis post baru untuk blog ni. Actually, aku pun confuse sama ada blog ni masih memiliki pengunjung ataupun tak...

Tapi, melihatkan Ctie yang masih bersemangat meng'post'kan N32 tersebut (w'pun beliau post lirik lagu jer), tapi aku rasa blog ni tak patut terbiar macam tu jer...ish3...

Result SPM akan keluar tak lama lagi dan aku doakan yang terbaik buat JeMouRianzz serta rakan2 yang lain.

Anyway, dalam post kali ni aku nak ingatkan mana2 JeMouRianzz atau calon2 SPM yang lain yang berminat untuk memohon masuk ke maktab perguruan sila cepat2 ke BSN dan beli no. pin then masuk ke laman web ni :-

http://apps.emoe.gov.my/kplspm/kplspm_jun_2010/index.cfm

Tarikh tutup permohonan : 28 Mac 2010

Satu lagi, permohonan UPU...

https://online.mohe.gov.my/upu/online1011/spm_f2/mohon.php

Tarikh tutup permohonan : 30 Mac 2010

Disebabkan oleh keadaan ekonomi yang agak teruk kebelakangan ni, pengambilan mungkin akan dikurangkan... Aku harap semua JeMourianzz dan rakan2 SHAMS yang lain akan berjaya mendapat keputusan yang cemerlang dan memperoleh tempat dimana2 pusat pengajian....

*grinning*

Apapun, tahniah kepada Ned yang masih lagi hidup kat UTP tu...
huhu...

Daa~

2 comments:

ctie said...

haha..ak cian tgk blog..cm segan nk nyawa je....huhu....

chEychEy said...

aku pom...
post ar byk agy...
sal bitara...
sal post fb yg x berlaku jujur...wahaha